Księga znaku
Co to jest księga znaku?
Sposób na spójne i jednolite posługiwanie się Twoim logo.
Księga znaku to zestaw cech specyficznych dla logo. Dotyczą one jego konstrukcji, wykorzystania oraz kolorystyki. Każda księga składa się z reguł posługiwania się logo oraz wszelki wachlarz informacji, które umożliwiają jednolite prezentowanie firmy (m. in. w kampaniach reklamowych, promocyjnych).
Dlaczego księga znaku jest tak ważna?
Dlatego, że nakłada normy prawidłowego stosowania logo. W ten sposób wszystkie materiały reklamowe firmy są integralne, ujednolicone i zgodne, co stanowi istotę trafnej komunikacji z klientem.
Co może zawierać księga znaku?
budowa logo
odcienie kolorystyczne
numery kolorów
prawidłowe oraz nieprawidłowe usytuowanie logo
dopuszczalne oraz niedopuszczalne tła pod logo
pole ochronne wokół logo
rodzaj i krój pisma lub czcionki
projekt wizytówki
projekt papieru firmowego
projekt koperty
hasło lub slogan