Identyfikacja wizualna
Co to jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity) to komplet detali wizualnych używanych przez firmę – innymi słowy wszystko to, co pozwala dostrzec firmę „na zewnątrz” i rozpoznać ją przez klienta. Składają się na nią m.in.: logo, używana kolorystyka, wielkość i rodzaj czcionki w tworzonych przez firmę przekazach tekstowych, zasady prawidłowego i nieprawidłowego używania loga, hasła reklamowe …
Nie bądź jak inni.
Na Państwa potrzeby stworzymy spójną i odpowiednią do działań Państwa firmy identyfikację wizualną.
Składają się na nią:
- projekt logo + Księga Znaku
- dopasowanie właściwej kolorystyki
- dopasowanie właściwego kroju pisma
- akcydensy (wizytówki, papiery firmowe, koperty …)
- materiały reklamowe (ulotki, teczki firmowe, pieczątki, katalogi, broszury, plakaty …)
- reklama zewnętrzna (oklejanie pojazdów, banery, szyldy, znaki, tabliczki informacyjne …)
- strona internetowa
- inne potrzebne detale, które budują wizualnie markę, np. kubki firmowe, smycze, długopisy, odzież …
Jakie korzyści daje Ci oferowana przez nas identyfikacja wizualna?
- Zwrócenie na siebie uwagi – atrakcyjny sposób przedstawienia firmy
- Wyróżnianie wśród innych – Twoja firma jest niepowtarzalna, unikatowa
- Większe zainteresowanie w sprzedaży – identyfikacja przekłada się na wzrost sprzedaży
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy – klienci kojarzą Twoją firmę z pozytywnymi wartościami